dag 104, 16/04/2019

17 april 2019 - Valencia, Spanje

Goedemorgen, de laatste maand is vandaag ingegaan.

De dag bestond weer uit stage. Waar de laatste 2,5 uur ontzettend lang duurden en we ook vrij weinig gedaan hebben. Bijna iedereen ging om half 6 weg dus dat was voor ons een mooie kans om ook weg te gaan. Thuis aangekomen heb ik wat eten gemaakt en daarna lekker op het balkon in de zon gezeten. Rani en een vriend waren er ook bij. Later kwam ook Laura terug. Toen ze uit de badkamer kwam vertelde ze ons dat de wc niet meer goed doorspoelt. We hadden een spoed nummer gekregen die we maar gingen bellen. Daar werd ons verteld dat we maar een mailtje moesten sturen. We hebben daar ondertussen wel wat ervaring mee. Elke keer als er een mailtje wordt gestuurd wordt er niks gedaan. Zo zitten we al meer dan een maand met kapotte lichten in ons huis. Gelukkig stuurden ze naar een uur klusjes mannen die het kwamen oplossen. We hebben ze ook maar meteen alle andere kapotte dingen in het huis laten zien. Ze zeiden dat ze vandaag of morgen terug kwamen met de juiste lichten om ze te vervangen. Na dat dit alles opgelost was ben ik naar mij kamer gegaan. Ik heb eerst maar wat opgeruimd en heb daarna gedoucht, wat tv gekeken en gaan slapen.

1. R.c kamminga_kruiger:
    18 april 2019
    ha, nu kun je lekker aftellen , als jullie weg zijn zullen de lampen wel hersteld worden, maar de wc loopt weer door en dat is ook een vereiste. ook in Nederland gebeurt het wel dat er niet direct een resultaat is van een afspraak maar je hoort veel vaker dat er in het buitenland veel lakser omgegaan wordt met afgesproken reparaties. mayana, mayana, hoor ik dan wel eens, wat betekent , doe rustig aan , morgen is er weer een dag. Ik weet niet ofdat altijd zo is en of het een goede vertaling is, Lottekind, tot een volgende keer.