dag 105, 17/01/2019

18 april 2019 - Valencia, Spanje

De stage dag viel vandaag best mee. De dag ging nog vrij snel voorbij. ’s Avonds hadden we een huis avondje. We hebben met z’n allen Thais eten gehaald op de hoek en dat thuis opgegeten. We hebben 2 tafels aan elkaar gezet zodat we daar makkelijker met z’n allen konden zitten. We hadden nog nooit echt met Joseph gepraat aangezien hij altijd op zijn kamer zit. Op dit moment is zijn vriend Diego bij hem voor aankomende 2 weken. We waren al verbaasd toen hij zei dat z’n vriend en hij mee zouden eten. We hebben echt een hele gezellige avond gehad met z’n allen. We hebben eindelijk Joseph en z’n vriend leren kennen. Het is een super aardige jongen maar gewoon wat verlegen. Het was een hele geslaagde avond. Voor de universiteit is de vakantie begonnen. Laura is de aankomende 2 weken weg en ook Sarah is veel weg. Dus het is heel rustig in huis. Het is alleen wel jammer dat het aankomende weekend heel slecht weer is hier. Maar een goeie reden om vooral niet te veel te doen en binnen te zitten.