dag 11, 13/01/2019

17 januari 2019 - Valencia, Spanje

Reuzenrad bij het strand, 17/01/2019

Zondag ging de wekker om half 10. Om 11 uur begint de kerk en ik moest om half 11 bij Tahnee en Esther zijn. De kerk duurde ontzettend lang bij elkaar wel 3 uur. Ik heb niet zo’n goede concentratie en was dus al vrij snel afgeleid. Zoals ik al eerder zei de kerk hier is een beetje anders. Na ongeveer 2 uur stonden mensen op en pakten ze koekjes en thee. Wij dachten dat de dienst was afgelopen maar dit was niet het geval. We hebben er daarna nog een uur gezeten. Na afloop hebben we wel met wat studenten gepraat uit Engeland en Ierland. Ze waren ongeveer even oud als ons dus het was leuk om even met hun te praten. Sinds Josca en ik al mijn eten hadden opgegeten had ik dus niks meer in huis. Ik ben nog niet helemaal goed in het plannen van boodschap en moest dus helaas op zondag boodschappen doen. Ook Josca had niks meer dus gingen we samen boodschappen halen. Alle winkels zijn dicht op zondag behalve de hele grote Carrefour. Dus we moesten met de bus naar de Carrefour. De Carrefour zit in een heel groot winkel centrum. Toen we daar aankwamen was het winkel centrum boem vol. Iedereen gaat dus massaal naar het wineklcentrum op zondag. We hebben nu afgesproken dat we elke vrijdag met z’n 4en naar de Carrefour gaan om daar onze wekelijkse boodschappen te doen zodat dit hopelijk niet meer op zondag hoeft. Nadat we onze boodschappen hadden gedaan zijn we beide naar ons eigen huis gegaan omdat we alle twee nog dingen hadden die we wilden doen. Thuis aangekomen heb ik eerst even met papa en mama gefacetimed om de week door te nemen. Papa en mama hebben ondertussen beide een tripje geboekt naar Valencia. Mama een week in februari en papa een week in maart. Dus dat is iets om zeker naar uit te kijken. Ook had Sanne mij woensdag avond gebeld om te vertellen dat zij begin Mei nog een weekendje langs komt. Dit zal één van de laatste weekenden zijn dat ik in Valencia ben dus dan gaan we samen nog even genieten van de zon en het mooie Valencia. Nadat we ong. 30/45 minuten hadden gefacetimed  hebben we opgehangen en heb ik avond eten voor mezelf gemaakt. Hierna ben ik nog even bezig geweest met schoolopdrachten en voor de rest van de avond heb even helemaal niks gedaan en genetflixed.

1. Ineke:
    17 januari 2019
    Een huishouding runnen leer je het beste in de praktijk!