dag 12, 14/01/2019

17 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag moesten we helaas weer terug naar stage. Toen we binnen kwamen zaten er opeens 3 nieuwe mensen. 1tje stagiair en 2 nieuwe werknemers (?). Afgelopen week waren Tahnee en ik uit elkaar gezet. Niet omdat we teveel praten maar omdat we opeens alle 2 een andere stage begeleider hadden. Deze week was dit opeens totaal weer anders en werden we weer samen achter 1 bureau gezet omdat ze mijn bureau nodig hadden voor iets anders. Ook hadden we gewoon weer samen de zelfde begeleider. Voor het weekend werd ons verteld dat we aan onze opdrachten moesten werken zodat we daar maandag vragen over konden stellen. Dit had ik dus ook gedaan omdat ik de opdrachten graag binnen de tijd af wil hebben. Toen ik hem maandag de vragen wilde stellen zei hij dat ik maar om 14:00 naar hem toe moest komen. We kregen weer opnieuw dezelfde opdracht als vorige week…. Dit begon echt op mijn zenuwen te werken en ik werd er ontzettend chagrijnig van. Om 14:00 ging ik dus opnieuw naar hem toe om mijn vragen te stellen. Ik werd weggestuurd en werd mij verteld dat ik over 10 minuten maar terug moest komen want hij had op dat moment geen tijd. Chagrijnig liep ik weer terug en wachtte ik tot er 10 minuten voorbij waren. Dus om 14:10 probeerde ik het opnieuw. Sinds de stage is begonnen heeft hij nog nooit gevraagd naar de opdrachten of er ook maar enige interesse in gehad. Ik liep naar zijn bureau en vertelde dat deze opdrachten belangrijk waren aangezien we na de stage op school nog examens hadden over de opdrachten. Ik zei dat ik op dit moment vast liep en dat ik echt even hulp nodig had. Het enige wat ik terug kreeg was een ‘okay, you can mail your questions to me’. Op dit moment was ik er echt helemaal zat van en heb ik een mail gestuurd naar onze Nederlandse stage begeleidster met mijn problemen er in. Zei zou de volgende dag met het bedrijf bellen om het er over te hebben. Ik heb de rest van de dag maar gewoon weer verder gewerkt aan dezelfde opdrachten als vorige week. Naast de slechte stage dag heb ik ontzettend last van mijn linker been. Zondag begon de pijn al op te komen en die is alleen maar erger geworden. Ik heb waarschijnlijk mijn achillespees overbelast waardoor lopen heel zeer doet. Dit is ook niet heel gek aangezien ik hier door de weeks gemiddeld 5 km loop en in het weekend 10 km. In Nederland doen we dit allemaal gewoon met het fietsje. Maar ja rust houden zit er niet echt in. Met de bus naar stage is geen mogelijkheid. Wel zou ik een fiets kunnen huren voor het kleine stukje naar stage. Ik heb alleen nog niet uitgezocht hoe dit werkt en ik weet ook niet of ik dit ga doen. De mensen rijden hier zo asociaal en ze hebben hier weinig fiets paden. Ik zou hier liever niet in het ziekenhuis belanden met een fiets ongeluk dus voor nu houden we het bij lopen en hopen we dat de pijn in mijn been snel afzakt. Maandag avond is er niks bijzonders mee gebeurd. Ik heb aardappelen met boontjes en vega vlees gehad. Ook heb ik mayonaise gekocht iets wat ik erg miste bij mijn aardappelen dus eigenlijk was ik heel tevreden over mijn maaltijdje.

1. Ineke:
    17 januari 2019
    Hoe is het inmiddels met je zere been?
    Al wat minder last?
  2. Menne Kamminga:
    18 januari 2019
    Leuke verhaaltjes Lotte, het zijn de kleine belevenissen van de dag. Gezellig ga zo door. We appen morgen vast even na het werk.
  3. R.c kamminga_kruiger:
    19 januari 2019
    hoi Lotte, , hopelijk gaat school iets doen aan het ongemak wat je ondervindt en heb je paracetamols in huis ? Het been masseren misschien ? sterkte meid, tot morgen,