dag 13, 15/01/2019

18 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag beginnen we met hetzelfde riedeltje. Vandaag zou onze stagebegeleider stage bellen dus met hoop gingen we naar stage dat er vandaag iets zou veranderen. Toen we binnen kwamen kregen we opnieuw dezelfde opdracht. Verder is er eigenlijk vrij weinig te zeggen of deze stage dag aangezien we dus gewoon weer de hele dag hetzelfde hebben gedaan. Ik had Josca uitgenodigd om savonds bij mij te komen eten. Rond half 8 kwam Josca bij mij en heb ik pasta pesto gekocht. Het is hier nog even uitvinden wat goeie pesto is. Het eerste potje pesto die ik had gekocht was heel chemies maar het potje pesto die ik nu had gebruikt was ontzettend zout. Ik had voor het avond eten gezorgd en Josca voor het toetje en snacks. ’s Avonds kreeg ik een mail van onze nederlandse stagebegeleidster dat ze had gebeld met iemand uit het bedrijf. Samen hadden ze ons hele stage boekje door gelopen zodat ze wisten was er verwacht werd. Dit gaf mij een beetje hoop voor de volgende dag. Josca is tot ongeveer 9 uur gebleven en toen ging ze weer naar huis. Ik was van plan om een lekkere douch te nemen maar het blijkt dat de douchejes hier na half 10 koud zijn. Dit ging dus niet helemaal volgens plan. Ik ben daarna maar gaan slapen omdat de wekker gewoon weer om 7 uur ging. Ik ben nog even wakker geworden van de boven buren maar gelukkig viel het mee.

1. Menne Kamminga:
    18 januari 2019