dag 14, 16/01/2019

18 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag ging ik vol hoop naar stage met de verwachting dat er vandaag iets zou veranderen. Toen we binnen kwamen ging gewoon iedereen weer aan het werk en we hadden geen idee wat wij moesten doen. Wij zijn maar naar onze stagebegeleider gegaan en gezegd dat wij een mailtje hadden gekregen van onze Nederlandse stagebegeleider. We kregen te horen dat we elke dag een uur kregen om aan onze opdrachten te werken voor school. Dit was voor ons op z’n minst een kleine vooruitgang. We kregen opnieuw dezelfde opdracht maar deze keer moesten we het in Excel maken en hoefde we geen contact gegevens meer op te zoeken alleen de mail en telefoonnummer van het bedrijf. Ik heb die dag vrij veel aan mijn school opdrachten gewerkt omdat ik dat belangrijker vond. Op het laatst heb ik 1 van de stagebegeleiders een mailtje gestuurd met alle vragen die ik tot nu toe had over mijn opdrachten en of hier naar gekeken kon worden. Hij zei dat hij hier zo snel mogelijk naar zou kijken. Thuis heb ik worteltjes, vega vlees en weer aardappeltjes MET mayonaise gehad 😊.