Dag 16, 18/01/2019

19 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag is de dag dat Maryse over komt vliegen om mijn verjaardag te vieren. Stage is vandaag tot 14:30. Toen we aankwamen op stage kregen we de opdracht om uitvaartcentra’s op te zoeken. Ik vond dit meteen al een hele rare opdracht. Toen ik daadwerkelijk centra’s ging opzoeken was dit voor mij toch echt te emotioneel. Ik word niet zo blij van naar foto’s kijken van mensen in kisten die worden gedragen. Ik heb daarom ook gevraagd om een andere opdracht omdat het toch teveel emotie op riep. Ook zijn we eindelijk goed geholpen met 3 opdrachten van stage zodat we daar nu dan ook daadwerkelijk mee aan de slag kunnen gaan. Op stage was ik al een beetje licht in m’n hoofd en was ik een beetje misselijk maar ik dacht er niet zo veel van. Ik had om 16:00 afgesproken met Josca om de grote booschappen van de week te halen bij de grote Carrefour. Dit ging niet helemaal zoals gepland. Ik zou op de bus stappen bij mijn huis maar daar stond opeens een kapotte bus waardoor de weg was afgesloten. Toen ik naar een andere halte wilde lopen ging de bus ook daar niet langs. Ondertussen was Josca in een bus gaan zitten waar ze na 2 minuten weer uit moest omdat die ook kapot was. Uiteindelijk ben ik maar naar het centrum gelopen zodat we daar samen op de bus konden stappen. Tijdens het lopen begon ik me helemaal niet goed te voelen. Ik begon te trillen en er kwam een soort van spierpijn op en ik kreeg heftige buikpijn. Ik besloot eerst maar wel naar de mall te gaan en daar iets te gaan eten hopend dat het dan beter zou worden. Dit was helaas niet het geval. Nadat we iets hadden gegeten gingen we de Carrefour in. Ik heb amper iets gekocht omdat ik me zo ziek voelde en ik het liefst zo snel mogelijk weer naar huis wilde. Rond 18:00 waren we weer bij mij thuis waar ik snel 2 paracetamols genomen heb. Om 19:00 uur moesten we onderweg naar de metro naar de airport om Maryse op te halen. Gelukkig werkten de 2 paracetamols goed en voelde ik me na een uur een stuk beter. Toen we bij de metro aankwamen stapten we op in wat wij dachten de goede metro. Na een paar haltes ging opeens het licht uit in de metro en bleek dat het eind punt van de metro. Gelukkig konden we daar meteen opstappen in een metro die wel helemaal door ging naar de airport. Rond 20:20 kwam Maryse aan en hebben we met z’n allen de metro weer terug genomen. In de stad aangekomen zijn Maryse en ik eerst even langs de McDonald’s gegaan aangezien Maryse al lang niet had gegeten en ik maar weinig had gegeten omdat ik me eerst zo ziek voelde. Daarna hebben we nog wat kleine boodschapjes gedaan en zijn we naar huis gegaan. Rond 2 uur zijn we gaan slapen. Vandaag gaan we de stad bekijken. De zon heeft toch besloten te gaan schijnen vandaag. Dit was niet wat er voorspeld was dus we zijn heel blij.

1. Ineke:
    19 januari 2019
    Tjonge, heb je enig idee waarom je je ineens zo ziek voelde? Te weinig gegeten. Stress?
    Na een poosje ging het gelukkig wel weer, maar hopen dat dit niet vaker gebeurt.
    Heel veel plezier met Maryse, volgens mij wordt het vandaag een zonnig dagje 🌞 (morgen wat minder)🌧