dag 37, 38, 39 08-10/02/2019

11 februari 2019 - Valencia, Spanje

Hallo, Ik ga vanaf nu gewoon elke maandag een blog post schrijven van vrijdag, zaterdag en zondag.

Allereerst goed nieuws. De pijn in mijn been is heel erg afgenomen zoals het nu lijkt. Vrijdag na stage hebben we eerst boodschappen gedaan. Toen ik thuis was moest ik meteen door naar de airport om Henriette op te halen. Henriette kwam rond 7 uur aan en we waren rond half 8 weer in de stad. We zjin nog even langs de winkel gegaan om de laatste dingetjes te halen die ik beter in de mercadonna kon halen omdat dat makkelijker te vervoeren is. We waren vrijdag avond uitgenodigd voor een borrel bij een club schuin tegenover ons. Hier zouden allemaal Nederlandse mensen komen die hier ook voor stage kwamen. Rond 10 uur kwamen Tahnee en Esther bij ons en zijn we om half 11 samen met Josca naar de club gegaan. We hebben daar een hele gezellig avond gehad en veel andere Nederlanders leren kennen. Rond 2 uur waren we weer thuis en zijn we meteen gaan slapen.

Zaterdag ochtend begon rustig. We zijn rond 12 uur naar de markt gegaan voor verse jus en fruit. We zijn daarna door het centrum weer naar huis gelopen. Om half 3 waren we weer thuis en hebben we heerlijk op het balkon in de zon gezeten. We wilden graag nog even naar het strand dus we zijn om 4 uur richting het strand gegaan. Na 1,5 uur op het strand gelopen te hebben zijn we weer richting huis gegaan. We hadden om 9 uur afgesproken om uit eten te gaan met een meisje die we bij de borrel hadden leren kennen. Toen we thuis waren was het 6 uur en waren we best wel moe. We hebben eerst even helemaal niks gedaan en zijn rond 9 uur naar het restaurant gegaan. We hebben heel lekker en gezellig gegeten. Toen we om 10 uur weer naar huis gingen zijn we meteen door gegaan naar bed.

Op zondag hebben we het weer rustig aan gedaan. Het was vrij bewolkt dus we hebben films gekeken in bed tot 5 uur. Daarna zijn we opnieuw naar het strand gegaan omdat we daar graag de zonsondergang wilden bekijken. We hebben daar wat gegeten en mooie zonsondergang gezien. Terug thuis aangekomen hebben we weer helemaal niks gedaan aangezien we nog vrij moe waren. Om 11 uur ben ik gaan slapen aangezien mijn wekker weer om 7:15 gaat….

1. R.c kamminga_kruiger:
    11 februari 2019
    ha Lotte, je hebt even een fijne tijd gehad en kunt er weer tegenaan, zoiets (een fijn weekend) geeft weer moed voor het volgend traject, sterkte van oma.