dag 41, 12/02/2019

13 februari 2019 - Valencia, Spanje

Ik heb het idee dat mijn blog posts niet zo interessant zijn omdat er ook vrij weinig interessants gebeurd. Josca kwam bij mij eten vandaag en we hebben samen pasta gemaakt. Alle vriendjes van huisgenoten zijn weer weg gegaan. ’s Avonds kwam er in vriendin van Matt die tot vrijdag blijft. Ook op stage is er eigenlijk niks bijzonders gebeurd. We doen nog altijd dezelfde excel opdracht en denk ook niet dat daar snel verandering in gaat komen. Op vrijdag komt mama die dan een tijdje blijft. Over 2,5 week gaan Tahnee en ik naar Nederland dus dan hebben we even een korte vakantie waar we heel erg naar uit kijken.

1. Sanne:
    13 februari 2019
    Ik zoek elke dag afwachtend in m’n mail naar een verhaaltje van jou! Vind t leuk om te horen wat je elke dag doet, ookal is het misschien wat herhaling. Veel plezier met mama komend weekend!
  2. Menne Kamminga:
    13 februari 2019
    Ik kijk ook elke dag even weer uit naar een berichtje, dus blijf vooral de alledaagse dingentjes beschrijven. Het is leuk wat je schrijft. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat de verschillen zijn hoe mensen met elkaar omgaan in het werk maar ook sociaal. Blijf lekker schrijven zou ik zeggen!
  3. R.c kamminga_kruiger:
    13 februari 2019
    Dat hadden wij al geconstateerd dat er niet zoveel nieuwe dingen gebeuren, zelfs niet een verhuizing, Heb je enig idee hoe het werkt in dit bedrijf, Lotte ?,het is natuurlijk hard..... fijn dat mama komt. sterkte voor het werk en tot horens.
  4. Ineke:
    13 februari 2019
    Sluit me aan bij bovenstaande berichten. Ik vind het leuk om te weten wat je zoal doet ook al is dat dan niet elke dag spectaculair.