dag 44, 45, 46 15-17/02/2010

18 februari 2019 - Valencia, Spanje

Dit weekend was erg druk. Mama kwam op vrijdag avond aan. Daarvoor waren Josca en Fleur nog langs geweest. Mama was rond half 10 bij mij en we hebben samen nog wat gedronken. Rond 11 uur ging mama weer naar huis en ben ik gaan slapen.

Mama en ik hadden om 10 uur bij haar airbnb afgesproken. Daar hebben we een kopje hele vieze koffie gedronken. Toen de koffie op was gingen we de stad in naar de mercado central. Daar hebben we verse jus en fruit gehaald. Hierna zijn we door de stad gelopen en heb ik even mijn stage plek laten zien. Hierna zijn we door gelopen naar mijn huis. Vanaf hier hebben we boodschappen gedaan voor het weekend. Vanuit de supermarkt zijn we doorgelopen naar mama’s airbnb om de boodschappen neer te leggen. Hierna hebben we een groot deel door het park gelopen en zijn we geëindigd bij het science park. Hierna zijn we terug gelopen naar huis en was het al een uur of 6. We hadden bedacht om bij mama te koken en eten maar toen we aan het koken waren vonden we het toch wel heel erg koud. Na het avond eten zijn we dan ook naar mijn huis gegaan aangezien ik een kachel heb. Hier hebben we nog wat tv gekeken en ging mama rond 10 uur weer naar huis.

Zondag kwam mama om 10 uur bij mij en hebben we lekker ontbeten. Hierna zijn we de stad in gegaan. We hebben wat kerken en torens bekeken. We hebben weer een heel stuk door het park gelopen en zijn weer geëindigd bij het science park. We hadden besloten om in het museum te gaan kijken. Dit vonden we beide helaas heel erg tegen vallen. Er was ook nog een tentoonstelling van allemaal poppen van las fallas. Dit was wel even leuk om te zien. Hierna hebben we de bus gepakt aangezien mijn voeten zeer deden van het lopen en zijn we richting ruzafa gegaan. Hier hebben we een lekker kopje koffie met een taartje gegeten. Hierna zijn we door gegaan naar mijn huis en daar hebben we gekookt en de rest van de avond gezeten en tv gekeken.

1. Ineke:
    18 februari 2019
    Wat een drukte zeg maar hopelijk wel gezellig 😘.
    Vandaag probeer ik mij in m’n eentje te vermaken maar dat gaat vast lukken want ik begin deze leuke stad al redelijk te leren kennen.
    Werk ze en tot vanmiddag! ( dat klinkt leuk)
  2. R.c kamminga_kruiger:
    18 februari 2019
    dag dames, dat waren pittige dagen, mooie foto's gezien.nog veel plezier samen