Week 9

8 oktober 2022 - Lillehammer, Noorwegen

Hei Hei,

Week 9, we zitten bijna op de helft. Helaas heb ik deze week niet zo veel te vertellen. Dit komt vooral omdat ik een groot deel van de week alleen ben geweest. Quirine haar ouders waren er van maandag tot donderdag en op maandag hebben we met z'n allen een cocktail gedronken bij de cocktail bar. Toen we terug liepen naar huis was het noorderlicht te zien. Dit is de tweede keer dat ik hem heb gezien en het blijft bijzonder. Verder zijn we donderdag naar een honkbal wedstrijd geweest. Het was de champion league. Er speelde een team uit Noorwegen tegen FC Barcelona. Het was een groot evenement en leuk om deze sport ook een keer te zien. Helaas had Noorwegn wel verloren. Na de wedstrijd zijn we naar de karaoke bar geweest. Op vrijdag was Noa jarig dus hebben we daar 's avonds pokebowls gegeten en cocktails gedronken. Ik ben de hele week al heel moe en niet zoveel zin om sociaal te zijn. Dat is ook de reden dat ik grotendeels alleen ben geweest de afgelopen week. Ik vond dit verder ook wel prima ik den dat het best oke is om af en toe een momentje voor jezelf te pakken. Verder heb ik helaas niet zo veel te melden. Ik hoop dat ik volgende week weer een lange verhaal met jullie kan delen.

Groetjes!

1. Oma Roely:
    8 oktober 2022
    Dank Lotte,en hoe ver ben je met het stage- plan?
    Houd je maar een beetje rustig, muziek luisteren en zo. Dat moet geweldig zijn : het Noorderlicht, veel kleuren? Sterkte meis tot de volgende keer,
    Knuffel, oma.