dagn 71,73,74 15-17/03/2019

18 maart 2019 - Valencia, Spanje

Het weekend is helaas weer voorbij…

Vrijdag heb ik eerst gewerkt aan stage. Papa zou ’s avonds aankomen en ik zou nog even sushi halen. Aangezien mijn huid hier nog wel eens droog is dacht ik ik haal even een face mask bij de body shop. Daar zijn producten waar mijn huid wel tegen kan. Ik kwam Rani tegen thuis en vroeg of ze mee wilde naar de stad. We gingen dus gezellig samen even de stad in. Om 7 uur waren we pas klaar en hadden we alles gehaald wat we moesten. Papa had helaas vertraging maar tegen 10 uur kwam hij aan bij mijn appartement. Aangezien het las Fallas is en deze dagen de laatste en grootste feestdagen zijn zijn we de straat op gegaan. Om 12 uur hebben we een mooie vuurwerk show bekeken. We hebben voor de rest een beetje door de stad gelopen.

We hadden zaterdag om 10 uur afgesproken. Toen zijn we de wijk ingelopen en ergens een lekker ontbijtje gehaald. Na het ontbijt zijn we doorgelopen naar de mercado central. Het was daarna weer vooral door de stad lopen. Er is super veel te zien en het is super druk in de stad dus in het centrum is al genoeg te zien. We hebben door het park gelopen en wat snacks gekocht om die in het park op te eten. Hierna zijn we doorgelopen naar het arts & science park. ’s Avonds hebben we bij de italiaan om de hoek gegeten. Het eten was lekker maar omdat het zo super druk was was de service matig. Maar dat hoor ook bij Fallas.

Op zondag hadden we weer om 10 uur afgesproken en zijn we weer de deur uit gegaan om iets te eten. Hierna zijn we nog doorgelopen naar een ander eet cafetje waar we een lekker taartje hebben gegeten. Aangezien het ontbijt niet heel vullend was. Het was ondertussen al rond 1 uur en zijn we doorgelopen naar torres de serrans. Dit is een uitkijktoren die vroeger werd gebruikt om de stad te verdedigen. Je hebt hier een mooi uitzicht. over de stad. We hebben daar nog wat gedronken en zijn daarna terug gelopen naar huis en hebben onze spullen gepakt om naar het strand te gaan. Het was die dagen namelijk in de zon 30 graden. Op het strand aangekomen was het lekker. Na een half uur kwam er opeens een hele harde en koude wind vanaf de zee en moesten we helaas weer inpakken en naar huis. ’s Avonds hebben we lekker gegeten en zijn we vrij vroeg op bed gegaan.

1. R.c kamminga_kruiger:
    19 maart 2019
    nou dat is realexen, dacht ik . geniet ervan.groetjes , oma.
  2. Oom Hein:
    19 maart 2019
    Hoi Lotte, ik had nog nooit een reactie geschreven, maar heb wel al je blogs bijgehouden!
    Je blogs worden positiever en dat is een goed teken, en leuk dat papa nu bij je is. (Ik was zaterdag/zondag bij je mama). Nog veel plezier en ik blijf lezen.