dag 100!, 101, 102 12-14/04/2019

15 april 2019 - Valencia, Spanje

Vrijdag begon de dag op stage. Om 14:30 waren we vrij en waren Tahnee en ik onderweg naar mijn huis. Toen we onderweg waren appte Josca of we zin hadden om bij de mc Donalds te eten dus we gingen meteen maar door. We hebben daar ongeveer een uurtje gezeten en zijn daarna naar huis gegaan. Bij huis aangekomen gingen Tahnee en ik even kijken bij de airbnb die we hebben gehuurd. Het was een super mooi appartement met een lekkere douche. We hebben even wat boodschappen gedaan en zijn daarna weer terug gegaan naar mijn appartement. We hebben daar nog lekker in de zon gaan zitten en toen heb ik maar mijn koffertje gepakt. Die heb er rond half 9 nog even naar het appartement gebracht en daarna was het wachten op Celine en Angela. Om 10 uur ben ik richting het centrum gegaan waar ik Angela en Celine op heb gehaald van de metro. We zijn samen doorgelopen naar onze Airbnb. We hebben daar even kort gezeten en zijn daarna door gegaan naar een cafetje waar we wat hebben gedronken. Hierna zijn we weer terug gegaan naar onze airbnb. Hier hebben we nog tot half 3 gekletst en toen moesten we echt naar bed want zaterdag ging een lange dag worden.

Zaterdag ging de wekker om 8:15. We hebben ons rustig klaargemaakt en om 9:30 zijn we de deur uit gegaan. We hebben ontbeten bij Bluebell coffee. Hier kan je ontzettend lekker eten en heel gezellig zitten. Na het ontbijt zijn we naar mijn appartementje gelopen om dat even te bekijken. Daarna gingen we door naar mercat de Colon. Hier hebben we gewoon even doorgelopen. De volgende stop was mercado central waar we fruit en verse jus hebben gehaald en heerlijk in het zonnetje hebben opgegeten. Hierna hebben we wat door de stad gelopen en kwamen we uit bij het park. We zijn door het park gelopen naar arts & science park. Hier hebben we even rondgelopen en gezeten en daarna hebben we de bus naar het strand gepakt. Op het strand aangekomen zijn we even naar de zee gelopen en snel daarna alweer terug gegaan. We zijn terug gegaan naar de Airbnb en hebben daar ons gedouched en klaargemaakt. Om half 9 gingen we de deur uit om heerlijke pasta te eten. Na de pasta zijn we terug gegaan naar de airbnb en hebben we derest van de avond gezeten.

Zondag ging de wekker al om 7 uur. We hebben ons klaargemaakt en zijn om 8 uur de deur uit gegaan. Ik heb Celine en Angela weer op de metro gezet en ben zelf naar huis gegaan. De F1 race was al begonnen dus die heb ik verder afgezien. Hierna heb ik nog een andere film op gezet. Toen de film bijna was afgelopen belde Tahnee of ik nog naar het strand wilde. Ik was eigenlijk heel moe dus zei dat ik liever thuis bleef. Toen ik naar buiten ging na de film kwam ik er achter dat het toch wel heel erg warm was dus heb ik Tahnee weer geappt om te vragen toch naar het strand te gaan. We zijn naar het strand gegaan wat ontzettend warm was. De thermometer gaf aan dat het in de schaduw 28 graden was en in de zon 36. De wind was ook heel erg warm wat dus niet echt voor verkoeling zorgde. We hebben even op het strand gelegen en ik ben met mijn benen in het water geweest. Ik wilde wel zwemmen maar we zouden niet lang meer op het strand zijn dus zou ik niet meer op tijd opdrogen. Op het stand zit een burger king waar we wat hebben gegeten aangezien ik geen boodschappen had gedaan voor zondag. Na de burger king zijn we weer naar huis gegaan. Thuis aangekomen heb ik even met papa, mama, Sanne, Rick, Sophie en Remco gefacetimed. Aangezien die allemaal in Leutingewolde waren. Hierna heb ik nog heel lang op het balkon gezeten tot een uur of half 9. Het was nog heel lang warm. Ik had mijn huisgenootje Sarah al 1,5 week niet gezien en die klopte aan om nog even samen te zitten. Dat hebben we gedaan en na nog snel onder de douche zijn gesprongen was het weekend helaas voorbij…

Ik heb een ontzettend leuk en gezellig weekend gehad. Sanne komt over 2,5 week waar ik ook erg naar uit zie. Het einde is steeds meer in zicht!

1. R.c kamminga_kruiger:
    15 april 2019
    Geweldig Lotte ,maar het was dus kort. Het is fijn dat er zoveel contact is met de vriendinnen, ook vermoeiend . de tijd gaat dan wel sneller he, sterkte met het werk op het bedrijf en weer een blij vooruitzicht, dat Sanne komt, dag meissie , tot de volgend mail.