dag 103, 15/04/2019

16 april 2019 - Valencia, Spanje

Goedemorgen, stage is weer begonnen. Op stage is de hele dag niks bijzonders gebeurd. Ik was erg blij toen ik om 17:45 naar huis kon. Gelukkig hoeven we de aankomende 3 weken maar 4 dagen heen. Aankomende vrijdag en maandag zijn we vrij door Pasen en op 1 mei is het dag van de arbeid wat ze hier heel serieus nemen door vrij te nemen. Na stage hebben Tahnee en ik eerst even onze OV kaart opgeladen en daarna heb ik boodschappen gedaan voor deze week. Thuis aangekomen was Rani ook thuis en hebben we heel lang op het balkon gezeten. Rani heeft een vriend over deze week en die kwam ’s avonds ook nog even langs. Uiteindelijk was het half 10 toen ik pas weer uit de keuken kwam. Ik had grote plannen wat ik ’s avonds wilde doen maar daar is dus niks van gekomen. Om half 10 heb ik nog even een tv programma gekeken, gedoucht en ben daarna naar bed gegaan.

1. R.c kamminga_kruiger:
    16 april 2019
    Nou dan vandaag maar inhalen ,Lotte, geweldig mooie foto's en inderdaad je bent bijna een engel, maar jullie zijn ook "gekke wichters ". hoe heet dat mooie gebouw?
    leuk jurkje , trouwens, werk ze maar weer , wat lange dagen maken jullie, maar je krijgt straks wel de ruimte om iets intehalen en nog van Valencia te genieten, doei, oma.