dag 111, 23/04/2019

24 april 2019 - Valencia, Spanje

Goedemorgen,

We beginnen de dag zoals altijd. Wat ik volgens mij nog niet heb verteld is dat Tahnee en ik elke ochtend een vers croissantje halen bij de bakker naast ons bedrijf. Super lekker en een goed moment om even je benen te strekken als je al een paar uur hebt gewerkt. We hadden gehoord dat je bij een barretje ong. 2 minuten van onze stage lopen een frikandel speciaal kon halen. Dit moesten we natuurlijk even proberen. Ik had er al de hele ochtend naar uit gekeken. Toen we bij het cafétje aankwamen was het café dicht ☹. Dit was een grote teleurstelling. Dus moesten we maar weer naar de mercadonna om wat eten te halen. De dag ging gelukkig snel voor bij. We kregen aan het eind van de dag nog goed nieuws. We zijn niet alleen volgende week woensdag vrij maar ook volgende week maandag! Weer een feestdag van een heilige.. ’s avonds kwam Josca eten. Die had ik al 1,5 week niet gezien aangezien ze een tijdje in Nederland was. We hebben ’s avonds bij gepraat over wat we hadden gedaan de afgelopen 1,5 week. Hierna was het alweer tijd om te douchen en naar bed te gaan. We hebben vandaag ook wat dingen voor het weekend gepland waar ik erg naar uit zie. We gaan zaterdag een color run doen. Na de color run is er nog een feest van 4 uur lang. Vieren we toch een beetje koningsdag. Op zondag gaan we naar één van de mooiste Spaanse dorpjes en daar door de bergen wandelen. Ik zie er heel erg naar uit!

1. Menne Kamminga:
    24 april 2019
    Color Run en site-seeing klinkt goed! Lukt het een beetje met de eindpresentatie?
  2. Mimi Kempenaar:
    The weekend sounds fun!
    2 more days off work, yay. Almost there🙄
  3. R.c kamminga_kruiger:
    24 april 2019
    Ik heb wel het gevoel dat je aan het afscheid nemen bent en dat is natuurlijk goed, heb het goed met de groep waarmee je dingen onderneemt, pas goed opjezelf en geniet tot de volgende blog, Lotte.
  4. Ineke:
    24 april 2019
    Veel plezier komend weekend!
  5. Ineke:
    24 april 2019
    Veel plezier komend weekend!