dag 112, 24/04/2019

25 april 2019 - Valencia, Spanje

Hallo, daar zijn we weer.

De ochtend gaat weer zoals gewoonlijk. Op stage kwam vandaag iemand uit het bedrijf van België. Daar zit het hoofdkantoor van Peleman. Hij blijft tot vrijdag. Het is een hele aardige en vrolijke man die wel zorgt voor wat sfeer op kantoor. Hij komt uit het Vlaamse deel van België dus hij kan ons verstaan. Toch even opletten wat we allemaal zeggen aangezien hij naast ons zit. Na stage zijn we naar het kantoor van Happy Erasmus gegaan. Hier hebben we ons ingeschreven voor de trip naar Algar. We hadden online geprobeerd om ons in te schrijven voor de color run maar dit kon alleen met credit card en die hebben wij niet. We zagen de advertentie ook bij Happy Erasmus op de site dus we dachten dan doen we het daar ook wel even. Daar aangekomen werd ons verteld dat je het via hun site moest kopen. Dus daar kwamen we niet veel verder mee. De vrouw die ons hielp was ontzettend aardig en vertelde ons dat als wij het geld gingen pinnen zij het wel met haar credit card wilde betalen. Dus het is gelukt! We hadden geluk dat er zo’n aardige vrouw achter de balie zat om ons te helpen. Alles heeft wel even geduurd dus ik zat uiteindelijk pas om kwart over 7 in de bus naar huis. Thuis aangekomen snel douchen want ik had met Rani en Josca afgesproken om naar Little Thai te gaan. Dit is een Thai restaurant om de hoek waar je ontzettend lekker Thais eten (de naam zegt het al natuurlijk) kan halen. Op woensdag hebben ze een actie dat je het menu voor 5,50 kan krijgen in plaats van iets van 10 euro. Het was eindelijk weer wat beter weer dus we hebben het Thaise eten opgehaald en zijn toen op het balkon gaan zitten. Om 9 uur ging iedereen weer zijn eigen ding doen. Ik had ontzettend veel zin om gewoon lekker in bed te liggen dus ik heb mijn kamer opgeruimd, wat gelezen en toen om 10 uur lekker gaan slapen.

1. R.c kamminga_kruiger:
    25 april 2019
    wat een verstandig meisje, maar het is ook een beetje voorbereiding voor het uitje wat komt, denk ik zo, morgen nog werken ? we zien de foto's wel komen .