dag 19, 21/01/2019

22 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag moesten we helaas weer naar stage. Op stage ging alles weer precies hetzelfde als de weken hier voor. Deze keer moesten we copy shops en hotels op zoeken. Ik heb in de tussen tijd maar gekeken wat ik precies in mijn tussenjaar wil gaan doen aangezien ik dat behoorlijk wat interessanter vind dat hotels en copy stores opzoeken. Onze stage begeleider vertelde dat hij van dinsdag tot vrijdag weg is. En volgende week van zondag tot donderdag. Ik vind dit niet zo erg, lekker rustig 😊. We hadden gezien dat dinsdag 22 januari een feest dag is in Valencia. Aangezien ze hier de feestdagen nogal serieus nemen hebben we maar even na gevraagd of het bedrijf wil open is. Het blijkt dat iedereen hier zelf een beetje zijn vrije dag kiest. Sommige hadden er voor gekozen om vandaag vrij te nemen en sommige nemen morgen vrij. Wij mochten vrij nemen wanneer we wilden werd ons verteld. Zo lang we dit maar op tijd door geven. Ik plan niet om dagen vrij te nemen. Hoe eerder ik hier klaar ben hoe beter. Na een lange saaie dag op stage zijn we rond 18:00 weer naar huis gegaan. Ik ben nog even snel langs de winkel gegaan aangezien we besloten hadden dinsdag maar een keer op stage te eten. Mijn been doet ontzettend veel pijn en 2 keer per dag heen en weer lopen helpt het herstel proces niet zo. ’s Avonds had Josca nog een snelle bezichtiging in een appartementen blok in mijn appartement. Josca gaat rond februari naar mij toe verhuizen. Dit is voor ons beide wat gezelliger en kunnen we makkelijker afspreken of een keer samen wat eten ’s avonds. Ik heb weer mijn gebruikelijke aardappeltjes, groente en vega vlees gehad. Na dat ik dit keer wel een hete douch had genomen en een wasje heb gedraaid ben ik naar bed gegaan. Ik kon rond 12 uur uiteindelijk pas in slaap vallen. Ik slaap hier ontzettend ligt en word van alles wakker. Dus ook als mijn huisgenoot om 5 uur ’s ochtends besluit dat hij honger heeft en maar wat eten uit de keuken gaat halen.

1. Menne Kamminga:
    22 januari 2019
    Josca verhuist dat is goed nieuws. Het slapen went uiteindelijk wel weet ik uit ervaring😉
  2. R.c kamminga_kruiger:
    22 januari 2019
    Hallo Lotte, is dat niet een beetje vreemd dat een stagebegeleider zoveel niet aanwezig is, je had graag een ietsje meer steun gehad in het hele proces, nietwaar.? maar je slaat je er wel door ! misschien begint hier het zelfstandig werken al, en weet je wij doei. gaan hier gewoon naar Trivago om het goedkoopste hotel te vinden. Ikke niet vanzelf, ik ga voor de goedkoopste vliegreis naar mama ! doei