dag 18, 20/01/2019

21 januari 2019 - Valencia, Spanje

verjaardag met Maryse 20/01/2019

Vandaag is mijn verjaardag! Maryse en ik stonden rond 10 uur op en begonnen met taart als ontbijt. Daarna hebben we ons klaar gemaakt en zijn we naar het Science park gegaan. Daar hebben we even rond gelopen en hebben vervolgens ergens een broodje gehaald. Het weer was vrij slecht. Toen we opstonden regende het licht maar dit hield gelukkig naar een uurtje op. Toen we iets hadden gegeten besloten we toch nog door te gaan naar het strand. Bij het strand aangekomen kwam het zonnetje er een beetje door heen zodat we toch nog even over het strand konden lopen met een beetje zon. Dit was heel lekker en hebben we ook echt heel erg van genoten. We hadden van te voren al besloten dat we graag rond 15:00 uur weer thuis wilden zijn aangezien Maryse om 18:00 op de airport moest zijn. Rond half 2 stapten we in de bus naar huis en om precies 3 uur stapten we mijn appartement weer in. Maryse had ’s ochtends al haar spullen gepakt dus we konden nog even 2 uurtjes wat eten en drinken. Om half 6 gingen we terug naar de airport. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de metro en 20 minuutjes in de metro naar de airport. Bij de airport aangekomen heb ik Maryse afgezet bij de douane en ben ik vervolgens weer naar huis gegaan. Rond 7 uur was ik weer thuis en heb ik een uurtje gefacetimed met mama. Terwijl ik met papa aan het facetimen was kwam Josca binnen om nog even een taartje te eten samen. Josca ging rond kwart over 9 weer naar huis en ben ik even snel onder een koud/lauwe douch gesprongen. Je weet hier van te voren nooit of je douche warm, lauw of koud gaat zijn. Het begon met lauw maar naar 5 minuten was de douch toch echt ijs koud. Na het douchen heb ik papa opnieuw gefacetimed aangezien we voor Josca kwam maar heel even hadden. Rond 10 uur ben ik na nog even wat opruimen naar bed gegaan. Ondanks dat ik heel moe was kon ik pas om half 2 in slaap komen. Dit was erg frustrerend. Ik heb een hele relaxede verjaardag gehad. Naar het strand toe kunnen en het niet ijs koud hebben op je verjaardag is toch wel heel fijn. Ook heb ik echt een heel gezellig weekend met Maryse gehad. Nu is het 3 week wachten tot mama een week langs komt 😊

1. Ineke:
    21 januari 2019
    Schrijven tijdens werktijd 🤭??
    Deze verjaardag ga je niet snel vergeten!
  2. R.c kamminga_kruiger:
    21 januari 2019
    dus meisje, je hebt het toch gezellig gehad en een heerlijk vooruitzicht dat mama komt, sterkte voor morgen,doei.