dag 36, 08/02/2019

8 februari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag was een hele rare stage dag. Het was super mooi weer buiten dus Tahnee en ik hadden besloten om op mijn balkon te eten in plaats van bij het bedrijf. Het was echt super lekker op het balkon en je kon daar zo in je korte broek gaan zitten. Toen we terug gingen naar het bedrijf gingen stonden we opeens voor een dichte deur. We waren gelijk al een beetje geïrriteerd aangezien het zo lekker weer was en we best nog wat langer op mijn balkon hadden willen zitten. We besloten een kwartiertje te wachten en ze daarna een mailtje te sturen. Na een kwartier waren ze er nog steeds niet dus we stuurde een mailtje dat we al een tijdje stonden te wachten maar dat er niemand was en dat wij het centrum in zijn gegaan en we het graag zouden horen als ze weer open gaan. Na een half uurtje kregen we een mailtje terug dat ze weer aanwezig waren en zijn we weer terug gegaan naar stage. ’s Avonds heb ik pannenkoeken gebakken en ben vervolgens als rond half 10 in slaap gevallen.

1. Ineke:
    8 februari 2019
    Stage blijft dus erg vaag met algemene regels en afspraken.
    Pannenkoeken, pizza: lekker!
    Denk je wel aan je vitamientjes?
    Henriëtte komt dit weekend?
  2. R.c kamminga_kruiger:
    8 februari 2019
    Wat een gedoe zeg, maar jullie vonden wel een nuttige invulling en geen moppers achteraf.
    ook wel belangrijk ! wat ook wel fijn is , je geniet van het mooie weer.
    Is Valenciea erg groot met welke stad hier kun je het vergelijken?