dag 82 25/03/2019

26 maart 2019 - Valencia, Spanje

Ik heb geprobeerd om gisteren productief te zijn. Anders duren de dagen ontzettend lang. Toen ik wakker werd om half 9 had ik nog niks binnen van stage. Ik besloot me nog maar even om te draaien. Toen ik een uur later nog steeds niks had heb ik hun maar een mailtje gestuurd. Ondertussen ben ik ontbijt gaan maken. Om 10 uur kreeg ik een mailtje met de opdracht voor vandaag. Daar ben ik meteen na mijn ontbijt mee begonnen. Rond 12 uur was ik daar klaar mee en ben ik boodschappen gaan doen. Ik heb lekker op het balkon mijn bakje noodles opgegeten met huisgenoten. Gisteren was iedereen thuis dus het was en drukke boel thuis. Na mijn lunch heb ik mijn kamer opgeruimd en ben ik even gaan lezen in de zon. Ik kan het niet lang volhouden in de zon aangezien het erg warm is op het balkon. Ik besloot dat ik een ander soort blog post zou gaan schrijven. Dit komt binnenkort online als ik het af heb. Ondertussen was het al bijna 6 uur en besloot ik even niks te doen. Om 8 uur heb ik avond eten gemaakt en ben ik tv gaan kijken. Ik probeer de hele dag door een beetje bezig te blijven aangezien anders de dagen super lang duren. Ik zou niet zeggen dat ik last heb van heimwee maar ik heb wel weer zin om naar huis te gaan. Ik heb het idee dat de tijd hier nu wel lang genoeg is geweest en dat ik er uit heb gehaald wat ik er graag uit zou willen halen. Van 14 tot 17 mei komen er 2 vrienden langs en ik hoop 17 mei met hun mee terug te vliegen naar Nederland.

P.s. Als er nog tips zijn over dingen die je thuis kan doen is het welkom. Ik raak mijn inspiratie een beetje kwijt ;)

1. Ineke:
    Ben wel benieuwd wie de vrienden zijn die van 14-17 mei langskomen 😀
  2. Ineke:
    26 maart 2019
    Hé, mijn reactie is om de een of andere reden niet geplaatst. Nog maar een keertje dan.
    Ben nieuwsgierig naar de vrienden die in mei langskomen.
    Voor de dagvulling: lekker sporten. Elke dag 1-2 uur in flink tempo door het park lopen😊
  3. Pake & Beppe:
    26 maart 2019
    Lotte, Dit wordt alleen maar een probeersel
    want tot nu toe heb ik nooit gezien dat het gelukt is
  4. R.c kamminga_kruiger:
    26 maart 2019
    Lotte, 1, koop 2 breipennen en wol en brei een shawl, 2, ga een puzelboek kopen en puzzel, dat zal niet meevallen , het is natuurlijk allemaal Spaans wat de klok slaat, 3, koop een kleurboek en kleurpotloden, er zijn tegenwoordig kleurboeken voor volwassenen, 4, ik zou niet meer weten ,als me iets te binnenschiet, schrijf ik het wel. Tot dusver red je je aardig, dacht ik maar ik begrijp dat je graag bezig wil blijven , dag lief , slaap ze.