dag 79, 80, 81 22-24/03/2019

25 maart 2019 - Valencia, Spanje

Hallo, Hier bij de weekend update.

Vrijdag was een ontzettende rustige dag. Ik was heel erg moe de hele dag. Ik denk dat alle activiteiten van de afgelopen dagen er toen insloegen en ik ben overdag amper uit mijn kamer gekomen. Aangezien ik de hele dag op mijn kamer zat wilde ik er ’s avonds eigenlijk wel even uit. Josca en ik besloten naar mac donalds te gaan omdat we niet veel andere inspiratie hadden. Toen we bij de mac donalds zaten was het rond een uur of 20:30. We hadden beide eigenlijk geen zin om weer naar onze kamers te gaan om vervolgens niks te doen. Ik had het deze week al meerdere keren met Rani over gehad dat we een keer een drankje moesten gaan doen. Zo gingen we met z’n 3en een drankje doen bij cafe Berlin wat niet ver van ons huis is. Je hebt een speciaal drankje in Valencia genaamd ‘agua de valencia’. Ik had dit drankje nog nooit geprobeerd en vond dat ik dit eigenlijk wel een keer moest proberen als ik hier was. Het is sinaasappel sap gemixed met verschillende soorten alcohol. Het is op zich wel lekker maar voor mij iets te sterk. Rani moest de volgende dag weer om 08:00 uur werken dus om 22:30 besloten we weer naar huis te gaan. Josca ging gelijk door naar haar appartement en Rani en ik hebben nog even wat chips gegeten en zijn daarna naar bed gegaan.

Op zaterdag hadden Josca en ik afgesproken om te gaan ontbijten bij Bluebell coffee. Hier hebben papa en ik ook een keer gegeten en het was ontzettend lekker. Hier hebben we pannenkoeken gehad en een ijs koffie. Het is echt een hele bijzondere plek om heen te gaan. Het is maar een heel klein cafe maar aan de achterkant zit een soort van klein terrasje met allemaal planten wat het heel gezellig en mooi maakt. Na het cafe besloten we ons dagelijkse tripje langs de mercado central te maken voor ons fruit en verse jus. Na dat we dit hadden opgehaald zijn we een beetje door de stad gaan lopen. Op een gegeven moment hadden we wel weer zin in iets en zijn we naar Dulce de leche gegaan. Waar we een taartje en broodje hebben gehaald. Onderweg terug naar huis hebben we boodschappen gehaald. Thuis aangekomen hebben we eerst geborreld in de zon op het balkon. We waren alle twee best wel moe dus besloten eerst een film te kijken. Na de film hebben we eten gemaakt. Na het eten was het al half 11 dus is Josca naar huis gegaan en ik naar bed.

Laura had zaterdag tegen ons gezegd dat een cafetje dicht bij vanaf zondag begon met pancakes in de ochtend. We hadden afgesproken om daar met z’n 3en om 10 uur te gaan eten. Toen we bij het cafe aan kwamen bleek dat de pancakes nog niet klaar waren en dat ze pas over 40 minuten klaar zouden zijn. Toen heb ik een avocado toast gehad wat ook heel lekker was dus het maakte uiteindelijk niet zoveel uit. Na het ontbijt hadden we ergens nog een taartje opgehaald om die vervolgens lekker op het balkon op te eten. Josca en ik hadden geen zin om weer hele dag thuis te gaan zitten dus we zijn maar weer de stad in gegaan. We hebben daar weer een beetje rond gelopen. Uiteindelijk zijn we geëindigd bij een vegan plek waar we wat hebben gegeten. Hierna besloten we toch maar naar huis te gaan en heb ik de rest van de zondag vrij weinig gedaan.

1. R.c kamminga_kruiger:
    25 maart 2019
    maak je niet ongerust ,meisje gewoon een reactie op een hele drukke week ( las Fallas) met al z'n lawaai het ga je goed,
  2. Ineke:
    25 maart 2019
    Toen ik bij je was vond ik het heerlijk om in het park te zijn, kekker een beetje slenteren, op een bankje zitten, mensen kijken, genieten van het zonnetje, boekje lezen. Is misschien een alternatief voor in de stad slenteren 😊