Dag 9, 11/01/2019

17 januari 2019 - Valencia, Spanje

Vandaag hoeven we maar tot 14:30 te werken in plaats van 18:00 dit doen ze zodat ze tijd met hun familie kunnen doorbrengen of zodat ze naar familie toe kunnen reizen. Voor mij en Tahnee betekende dit een bezoekje aan de McDonalds. Na een uur waren ook Josca en Esther daar aan gekomen en zijn we eerst even samen naar de Primark gegaan. Al onze kamers zijn ontzettend klein en je beddengoed laten drogen is nog een hele opgave. Het is dus handig als je 2 setten van beddengoed hebt anders heb je straks niks om onder te slapen. Ik had gelukkig 2 sets maar Josca niet dus die moesten we dan maar even voor weinig geld bij de Primark halen. Esther en Tahnee wilden graag week boodschappen halen bij een hele grote winkel de Carrefour. Mij deed deze winkel heel erg denken aan de Wallmart. Ze hebben echt alles wat je nodig hebt. Josca en ik hadden niet zoveel te doen en hadden geen zin om alleen op onze kamers te zitten dus zijn maar mee gegaan. Toen we in de winkel liepen kregen we met z’n allen ontzettend veel zin in pizza. Josca stelde voor dat wij samen pizza zouden gaan eten bij mij thuis (omdat het bij mij thuis gezelliger is dan bij haar). Dus dat hebben we gedaan. Het was even uitvogelen hoe de oven eigenlijk werkte maar uiteindelijk hadden we toch 2 hele lekkere pizzas. Josca is die avond tot 10 uur gebleven wat erg gezellig was

1. Ineke:
    17 januari 2019
    Zijn de Spaanse pizza's vergelijkbaar met de pizza's die je in Nederland kunt krijgen?
  2. R.c kamminga_kruiger:
    18 januari 2019
    O, wat fijn Lotte dat het iets gemakkelijker wordt, samen optrekken is gezelliger . ik ben als het ware, even mee wezen shoppen. heb een goede dag , tot schrijfs.