Eerste weken van Lillehammer

5 september 2022 - Lillehammer, Noorwegen

Goedemorgen

Op het topje van de berg met Quirine, Joy, Noa en IlseRainy days in LillehammerWijntjes drinken met SvenWandelen langs de watervallen met Sven en QuirineSki jump met uitzicht over LillehammerMet Noa en Quirinehttps://youtu.be/iCPjJ8OfUAw

!

Na een lange tijd getwijfeld te hebben ben ik toch maar weer begonnen met schrijven. Ik zit nu al bijna 4 weken in Lillehammer en de tijd vliegt voorbij. Ik merk dat als mensen vragen wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb ik daar niet echt een antwoord op heb. Nog een reden voor mezelf om weer te beginnen met schrijven zodat ik het later terug kan lezen. Ondertussen ben ik nu 2 weken bezig met school. Het niveau ligt erg laag dus interessant is het niet echt. Op dit moment  ben ik bezig met het vak event management. Hierna ga ik nog het vak social media video production volgen. Ik hoop dat ik daar iets meer uit kan halen. Vandaag begin ik ook met het vak norwegian language course for beginners. Hopelijk als ik over 4 maanden weer naar huis ga spreek ik dan nog een paar woorden Noors.

We zitten hier met een grote groep interenationals wat ontzetted gezellig is. Ik ga vooral veel om met Sven, Quirine, Joy en Noa. Het is fijn om een klein groepje te hebben waar je op terug kan vallen en waar je activiteiten mee kan organiseren. Op 17 september staat er een dagje Oslo op de planning en deze week willen we en vliegticket naar Tromso boeken.

Ik hou het voor nu een beetje kort ik hoop een paar keer in de week iets te kunnen schrijven en iedereen een beetje up to date te houden.

Tot snel :)

1. Oma Roely:
    5 september 2022
    Zo ik heb boodschappen gedaan mijn tegelpaadje " geazijnd" ( voor het onkruid) en praat ik even met jou. Fijn dat je lekker tussen de jongelui zit dat geeft steun hè.
    En je krijgt nog wel e e à voor de boeg, ik hou van jou Lotte, tot de volgende keer oma R.
  2. Mimi Kempenaar:
    5 september 2022
    Wow what a beautiful place. Looks like you're having a good time with a fun group of buddies, that's great. Pretty cool video you made! Success with school.
    Groetjes 😘