dag 134, 135 16/17-05-2019

27 mei 2019 - Leutingewolde, Nederland

Hallo,

Ik wil  mijn reisverslag nog graag afsluiten met de laatste 2 dagen.

Donderdag ochtend begon het met uitslapen. Ik heb mijn kamer schoongemaakt en wat eten gehaald. ’s Middags ben ik nog even snel de stad in geweest met Guus en Sander en hebben we nog wat gedronken bij Colón. Om half 9 hadden we afgesproken om met het huis + Josca, Guus en Sander te eten bij Hansel & Crepel. We hebben daar nog even heel lekker en gezellig gegeten. Daarna was het tijd voor een klein afscheidsfeestje. We hebben met z’n allen op het balkon gezeten tot een uur of 3. Toen was het toch echt tijd om naar bed te gaan.

Op vrijdag ging de wekker om 08:00. Ik moest nog de laatste dingen inpakken en wilde daar alle tijd voor hebben. Om half 9 heb ik eerst met Rani pannenkoeken gegeten en afscheid van haar genomen. Alles in de koffer krijgen was nog moeilijk. Om 11 uur ben ik richting het kantoor gegaan om mijn borg terug te vragen. Gelukkig kreeg ik deze vrij makkelijk mee. Ik ben toen voor de laatste keer door de stad gaan lopen op naar mijn appartement. Ik was om hal 12 weer terug en toen was het wachten begonnen. Sarah en Laura waren nog thuis dus dat was wel gezellig. Om 12 uur kwamen ook Guus en Sander naar mijn appartement en hebben we tot 1 uur gewacht. We hebben een taxi gepakt en zijn naar de airport gegaan. De reis ging allemaal goed en snel. Op Eindhoven aangekomen stonden papa en mama ons op te wachten. We hebben Sander af gezet in Groningen en rond 21:00 was ik dan toch eindelijk thuis.

Ondertussen ben ik al weer ruim 1,5 week thuis. Valencia wordt wel gemist. Vooral het mooie weer, leuke huisgenootjes en gezellige momenten. In het begin was ik er sterk van overtuigd nooit meer naar het buitenland te gaan voor school. Ik heb mijn mening toch wel weer sterk bij gesteld. Ik heb ontzettend veel geleerd en ook heel erg genoten. Tuurlijk zijn er ook negatieve dingen gebeurt maar als ik terug denk aan Valencia zie ik eigenlijk alleen maar de goede dingen.

Ik wil iedereen die mij heeft gevolgd ontzettend bedanken. De leuke reacties heeft er voor gezorgd dat ik mijn hele blog heb uitgeschreven. Ik hoop jullie snel mee te nemen in het volgende avontuur!

1. Nadine:
    27 mei 2019