dag 131, 13/05/2019

14 mei 2019 - Valencia, Spanje

Hoi hoi,

Ik werd vrij vroeg uit mezelf wakker. Ik besloot me nog even om te draaien en toen opeens was het half 11. Ik heb weer pannenkoekjes voor mezelf gemaakt en ben begonnen met mijn kamer opnieuw op te ruimen. Om 12 uur heb ik Tahnee geappt of ze mee wilde naar de stad. We hebben om 1 uur af gesproken en toen was het tijd om te shoppen! Ik heb de hele tijd tegen mezelf gezegd dat ik 1 van de laatste dagen nog even bij sephore (make-up winkel) en andere winkels mocht shoppen. Dus zo gezegd zo gedaan. We zijn geëindigd bij mercat colón en hebben daar wat gegeten en gedronken. We zijn hierna naar mijn huis gegaan en heeft Tahnee bij geholpen met inpakken. Ik zie namelijk de bomen door het bos niet meer wat ik als eerst in moet pakken en wat wel of niet mee hoeft terug naar huis. Ik had om half 6 een afspraak staan om mijn wenkbrauwen te laten doen. Tahnee ging gezellig mee. Natuurlijk waren wij ruim optijd bij de afspraak en hebben we 30 minuten moeten wachten terwijl ze 5 zei. Tja typisch Spaans zijn we ondertussen wel aan gewend. Hierna ging Tahnee naar huis want we moesten ons klaar maken om uit eten te gaan. We gingen eten bij voltereta Bali. Ik heel mooi restaurant waar je al 2 weken van tevoren moet reserveren. Ik heb wat foto’s gemaakt en een filmpje dus die zou ik er bij doen. Het ziet er gewoon uit alsof je in Bali zit. We hebben hier wat tapas dingetjes  gegeten en het was heel lekker. Ik had helaas heel erg hoofdpijn gekregen dus dat was minder. Het restaurant is 400 meter van mijn huis dus gelukkig kon ik na het eten vrij snel naar huis. Mijn kamer is nu best wel leeg. Ik heb geen foto’s meer hangen en alle lampjes zijn ook bijna weg. De tijd is nu echt aangebroken om te gaan.

1. R.c kamminga_kruiger:
    14 mei 2019
    Lotte, jij komt terug en ik ga naar Frankrijk, dus we zien elkaar niet meer, je hebt leuke foto's gestuurd. goede reis en wel thuis, tot ziens.oma.