dag 132, 133 14-15/05/2019

16 mei 2019 - Valencia, Spanje

Goeiemorgen,

Vandaag een up date over dinsdag en woensdag.

Dinsdag begon de dag met Guus en Sander ophalen van de metro. Ze zitten in een airbnb in het centrum. Ze konden daar pas om 15:00 inchecken dus we hebben eerst hun spullen bij mij gedropt. Hierna hebben we even een ontbijtje gehaald bij Colón. Tahnee en ik hadden om half 1 afgesproken om een nieuwe poging te doen om gaatjes te schieten in onze oren. Om half 1 kwam ze bij mijn huis en zijn we er met zijn allen heengelopen. De piercing plek had helaas geen plek. We hadden nog steeds 2,5 uur om te vullen dus zijn we terug gelopen naar Colón en hebben we daar met z’n 4en terrasje gepakt. Om 15:00 heb ik me snel omgekleed en zijn we naar hun appartement gegaan. Daar hebben zij zich ook snel omgekleed en was het tijd om naar het strand te gaan. Het waaide ontzettend hard waardoor het best koud aanvoelde. Sander wilde heel graag zwemmen aangezien er nu ook golven waren. Guus en ik besloten met hem mee te gaan en het was heerlijk! Het water voelde echt veel warmer dan een paar dagen geleden en we konden er echt in zwemmen. Om 18:00 zijn we weer naar huis gegaan beide naar ons eigen appartement. Om half 9 had ik een reservering staan. Josca ging ook gezellig mee. We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig. Guus en Sander waren heel erg moe van de reis dus rond half 11 zijn we allemaal naar ons eigen huis gegaan.

Woensdag ochtend ging de wekker om 9 uur want Guus en sander wilden graag om 10 uur ontbijten. Dus om 10 uur stond ik bij hun voor de deur. We hebben voor hun huis even ontbeten. Hierna zijn we door gegaan naar de mercado central en wat fruit gehaald. Hierna zijn we door het hele park gelopen richting het Arts & Science park. Hier hebben we even lekker een ijsje gegeten. Ondertussen was het rond 14:00 uur en hebben we de bus terug naar huis genomen. We hebben ons omgekleed en de bus naar het strand gepakt. Toen we uitstapten was het opeens heel bewolkt en waaide het nog harder. Ik heb niet gezwommen maar zij zijn nog wel even het water in gesprongen. Om 17:00 gingen we weer beide naar ons eigen appartement. Ik heb mijn hele kamer opgeruimd en alles ingepakt. Hierna ben ik weer naar Guus en Sander gegaan en zijn we weer naar Colón gelopen om wat te drinken. We hebben daarna wat eten opgehaald bij Little Thai en dat op gegeten en een gezellige avond gehad op het balkon.

1. R.c kamminga_kruiger:
    16 mei 2019
    Dit zijn dus de laatste vrienden die je wegwijs hebt gemaakt. Bij ons zal het water nog veel te koud zijn . Nog steeds heb ik mijn winterkleren niet verwisseld , de wind is hier erg koud. Ben ook aan het pakken, het komt steeds dichterbij, alvast een goede reis gewenst en toch tot ziens.